Naše názory
Vydaváme nejen své oficiální tiskové výstupy, ale naši představitelé poskytují elektronickým i tištěným médiím rozhovory a komentáře. Ve formuláři níže můžete zadat, čí názory a z jaké oblasti chcete vyhledat.

Nováková: Rodinám vděčnost, ale také podpora
Pro stát je kvalitní rodina tím nejvýhodnějším společenským prvkem. Nesmíme proto ničím ohrožovat prostředí, v němž každý člověk začíná.

Nováková: Džusy v automatech zdraví dětí nevyřeší
Životní styl dětí se nevyřeší tím, že budou v automatech zdravé džusy. Na školách musí být řešen celý životní styl.

Nováková: Před potřebami dětí senátoři upřednostnili pohodlnost
Senátoři měli šanci vrátit dolní hranici věku v mateřské škole zpět na tři roky. Před potřebami dětí ale upřednostnili pohodlnost.

Putnová: Inkluze není jediná cesta
Zájmem dítěte může být i návštěva základní praktické školy, či individuální vzdělávání. Tlak ministryně na jediné řešení způsobuje obavy u rodičů, učitelů a dětí.

Růžička: Ministerstvo školství vytlouká klín klínem
Něco se nepovedlo, klín je zatnut špatně, je třeba ho vytlouct. Nejlépe jiným klínem, říká lidová moudrost.Tak nějak je možné chápat novelu školského zákona.

Think-tank TOPAZ veze na seminář do Bruselu téma malého a středního podnikání
Think-tank politické strany TOP 09 – TOPAZ, čerstvý držitel ocenění Best Activity Award 2015, poprvé pořádá seminář v Bruselu.

Putnová: Inkluze nesmí vést k zániku zvláštních škol
Součástí nákladů na inkluzi by měla být garance, že speciální školy zůstanou. To by veřejnost velmi uklidnilo.

Putnová: Represe před šikanou neochrání
Šikana ve školách, ať už mezi spolužáky, či žáků vůči učiteli, je závažný problém našeho školství a je třeba to říkat otevřeně.

Nováková: Vzal by na nás Komenský pomlázku?
Upřímně přejeme všem nadšeným i trochu unaveným učitelkám a učitelům, všem odvážným i ustaraným ředitelům mnoho sil a trpělivosti.

Nováková: Šikanu mezi žáky musíme řešit přímo na školách
Školský ombudsman je vždycky až ta poslední instance. Musíme se podívat dovnitř na atmosféru škol.