LIKE pro topku - k volbám přes sociální sítě

T0P 09 má ráda sociální sítě a je na nich nejaktivnější politickou stranou. Protože si uvědomujeme, že o virtuální přátelství se musí pečovat stejně jako o ta v reálném světě, rozhodli jsme se pozvat naše příznivce „na rande“. V sobotu se v Praze uskutečnil workshop „LIKE pro topku“.

15. 9. 2013

Příznivci, komunikace, inovace. Tyto, pro TOP 09 zásadní, ingredience se o víkendu smísily na workshopu o sociálních sítích v politické kampani „LIKE pro topku“.

Na několikahodinovém semináři se příznivci dozvěděli, jak efektivně komunikovat na Twitteru i Facebooku a k čemu mohou sociální sítě využít.

Protože do předčasných voleb zbývají necelé dva měsíce, řeč byla i o prezentaci politiků a stran na Facebooku a Twitteru nebo o argumentaci ve virtuálním prostředí.

„TOP 09 má k sociálním sítím jiným přístup, než je nakupování diskutérů, kteří užívají tři klávesy na počítači. Našim příznivcům proto formou semináře nabízíme možnost, jak pochopit svět sociálních sítí, učíme je, jak ho vnímat. Což nakonec mohou využít i ve svých oborech nebo podnikání,“ vysvětlil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Ten více než padesáti lidem, kteří se na seminář sjeli z různých částí republiky, představil kampaň TOP 09 před volbami i způsob, kterým chce strana zaujmout voliče na Twitteru nebo Facebooku.

Správce sociálních sítí TOP 09 Petr Ducháček vysvětloval, jak na sítích efektivně komunikovat a využívat analýzy. Mezi příznivce dopoledne navíc zavítal i pražský primátor Tomáš Hudeček, zástupce politiků, kteří zvládají správu svých profilů sami.

Účastníky workshopu velmi zaujala přednáška Davida Brady, který se snažil nastínit, jakým způsobem lze vytvořit poutavé příspěvky do prostředí sociálních sítí. Odpoledne si potom mohl každý vyzkoušet, jak vytvořit sdělení pro politickou stranu.

„Už loni byl LIKE pro topku velmi úspěšný a z workshopu mám radost i letos. Přihlásilo se nám o čtvrtinu více lidí než minulý rok a zároveň se nám povedlo zachovat velmi přátelskou atmosféru,“ zhodnotil celou akci Petr Ducháček.

Martina Týblová
tisková mluvčí
Štítky