Tiskové zprávy

Drábek: Správné údaje ohledně odměn pro agentury práce
MPSV dnes zveřejnilo údaje o odměnách pro agentury práce za spolupráci s úřady práce. Zpřesňují a jasně se vymezují pravidla spolupráce a navíc nejde o nějaké české specifikum, stejné agentury úspěšně fungují například ve Skandinávii a Velké Británii, uvádí ministerstvo.

TOP 09: Strana se chystá na sněm. Prahu vymění za východ Čech
Historicky teprve druhý sněm TOP 09 proběhne ve dnech 22.– 23. října v prostorách hotelu Nové Adalbertinum na Velkém náměstí v Hradci Králové.

Kaslová: Podpořili jsme vydání poslanců VV
Poslanci TOP 09 podpořili své zástupce v mandátovém a imunitním výboru při hlasování o stanovisku k vydání poslanců Věcí veřejných Víta Bárty a Jaroslava Škárky trestnímu stíhání.

Drábek: Odmítám tvrzení premiéra Nečase
Prohlášení ministra práce a sociálních věcí Jaromíra Drábka
Ministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek reaguje na prohlášení premiéra Petra Nečase, že se ministři za TOP 09 řádně neomluvili z dnešního jednání vlády.

Langšádlová: Pružnější pravidla a více prostředků pro mateřské školy
Největším problém pro rodiny a uplatnění matek s dětmi na trhu práce představuje nedostatečná kapacita školek a nepružná pravidla pro jejich fungování.

TOP 09: ANO koalici, NE extremismu
Usnesení předsednictva TOP 09
Předsednictvo TOP 09 plně podporuje postup svých ministrů vůči neochotě ministra školství ukončit politickou ochranu nepřijatelnému jednání ve státní administrativě.

TOP 09: Zvážíme útratu každé koruny
TOP 09 a hnutí Starostové a nezávislí představili novou koncepci veřejného nakupování.

Sociální karty - informace, které by měly zaznít
Doplňující informace v souvislosti se zaváděním sociální karty pro výplatu starobních důchodů od roku 2013.

Heger: Elektronické aukce přinesou významné úspory
Výrazné úspory finančních prostředků a minimalizaci rizika korupce přináší do českého zdravotnictví institut elektronické aukce.

Chlad: Cizojazyčné nadpisy počeští novela o reklamě
„Účelem návrhu není diskriminace žádného jazyka, ale narovnání podmínek a stanovení pravidel při umísťování nápisů a reklam v cizím jazyce," vysvětluje Rudolf Chlad.