Dva miliony pro TOP 09

Facebook, Twitter, Google +, YouTube - komunikace s příznivci a podporovateli na internetu je jednou z oblastí, ve které je TOP 09 dlouhodobě úspěšná. Tento trend potvrzuje i fakt, že kanál TOP 09 na portálu YouTube má již přes dva miliony zhlédnutí.

21. 3. 2013

Od okamžiku vzniku TOP 09 se snažíme poskytovat dostatek informací všem, kteří se o aktivity TOP 09 zajímají. Internet je přirozeně komfortním nástrojem nejen orientace v aktuální politické situaci, ale i zapojování se do politického rozhodování,“ říká volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček, podle kterého druhou zmíněnou funkci plní například diskuse na sociálních sítích. „Vyvinuli jsme vlastní komunitní portál My.TOP 09, na kterém se sdružují lidé se zájmy o konkrétní témata a baví se o nich s našimi poslanci či šéfy expertních komisí. Zavedli jsme i nástroj pro podpisové akce, díky kterým víme, má-li či nemá nějaký legislativní návrh podporu našich příznivců,“ dodává Poláček.

TOP 09 je mezi politickými subjekty na internetu takřka nejúspěšnější stranou. „Na Facebooku máme přes šedesát tisíc příznivců, u Karla Schwarzenberga dokonce dvě stě patnáct tisíc. Dosahujeme i vysokých čísel, co se interakcí týče. Náš Twitter je jedním z nejúspěšnějších v Česku,“ vypočítává správce sociálních sítí TOP 09 Petr Ducháček.

Nyní se TOP 09 může pochlubit i překonáním hranice dvou milionů zhlédnutí videí, která umístila na portál YouTube, což je například takřka desetkrát více, než kolik lidí zhlédlo videa umístěná na stejném portálu sociální demokracií.

Nejsledovanějším příspěvkem v historii profilu TOP 09 na YouTube je video s názvem „Karle, můžeme si tykat?“ s Karelm Schwarzenbergem a Miki Kopasem. Vidělo jej téměř čtyři sta tisíc lidí. Další úspěšné video byl volební klip Admirál Schwarzenberg, který má přes čtvrt milionu zhlédnutí.

Alžběta Plívová
tisková mluvčí TOP 09

V Praze 21. 3. 2013

Štítky