Získali jsme cenu za profil na Facebooku

TOP 09 získala cenu v soutěži Zlatý středník. Podle nezávislé poroty má jednu z nejlepších firemní online prezentací na sociální síti Facebook. Profil TOP 09 dostal ohodnocení TOP Rated ve své kategorii a může nyní v prezentaci užívat prestižní elektronické razítko s certifikátem vysoké profesionální úrovně.

22. 5. 2012

Prestižní soutěž srovnává a oceňuje nejlepší firemní média v Česku. Vyhodnocuje firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či značky a také služeb pro zákazníky, obchodním partnery nebo zaměstnance. Vyhlašovatelem soutěže je PR Klub, o. s. „Znamená to pro nás především fakt, že našim příznivcům dáváme k dispozici kvalitní službu. Máme z toho radost,“ říká volební manažer a zástupce generálního sekretáře Jaroslav Poláček.

Přihlášené publikace posuzují nezávislí experti v minimálně pětičlenné porotě. Magazíny procházejí vždy tříkolovým hodnocením. V prvním kole odborní garanti jednotlivých kategorií hodnotí přihlášené tituly a určí, které postoupí dál. V druhém kole se sejde odborná porota, aby vytvořila užší výběr. Poslední kolo se pak věnuje detailnímu hodnocení, z něhož vzejdou vítězové jednotlivých kategorií. Profil strany na Facebooku ohodnotili nezávislí odborníci lépe než například prezentaci takových firem jako je česká pobočka gigantu E.ON nebo světového prodejce nábytku IKEA.

TOP 09 se věnuje práci s podporovateli na sociálních sítích dlouhodobě. Její profily na FacebookuTwitteru,patří k nejnavštěvovanějším ve srovnání s ostatními politickými stranami. Na Facebooku má TOP 09 v současnosti téměř 48 tisíc příznivců (ODS asi 21 tisíc), což je ve srovnání s ostatními politickými stranami nejvíc.

Profil TOP 09 existuje od června 2009. Jako první strana ukázala své priority a mezi prvními video-vzkazy bylo dnes už legendární video, v němž se Karel Schwarzenberg se sítí Facebook, které vidělo 40 tisíc lidí. Vůbec nejsledovanějším videem strany na Facebooku je volební klip pro parlamentní volby, kde se předseda představil v roli admirála s 230 tisíci návštěvami. Loňské zpravodajství ze Sněmu sledovalo prostřednictvím této sítě za víkend 10 tisíc lidí a přidalo se 2000 nových příznivců. Milion uživatelů sítě vidělo reklamu na Facebooku se sdělením strany. Informaci o kandidatuře Karla Schwarzenberga na prezidenta začalo prostřednictvím sítě šířit šest stovek lidí.

TOP 09

V Praze 22. 5. 2012

Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme