Schwarzenberg nasadil před Vánoci číro

Prezidentští kandidáti nebojují o přízeň voličů jen argumenty v prezidentských debatách. Svoji image se snaží vylepšit i pomocí více či méně originálních propagačních předmětů. Karel Schwarzenberg vsadil na bláznivé tričko, Vladimír Franz zase dětem nabízí, aby si omalovaly jeho potetovaný obličej.

6. 12. 2012

Karel Schwarzenberg jako jediný provozuje elektronický obchod se suvenýry. "Logem" je jeho obličej s knírem. Navázal na e-shop z doby kampaně TOP 09, kde se dal pořídit deštník, flash disk či kšiltovka s logem strany.

Nyní jeho tým láká mladé voliče ke koupi trika nebo placky, na nichž má Schwarzenberg na fialovo nabarvené punkové číro. "Autorem motivu je výtvarník David Černý, který to doprovodil výrokem, že racionální argumenty volby nevyhrávají, takže je potřeba to nějak rozčísnout," říká mluvčí Schwarzenbergovy kampaně Marek Pražák. Pánské a dámské triko také patří mezi nejžádanější položky - stojí 100 korun a prodává se za cenu nákladů.

Za 172 korun Schwarzenbergův tým prodává několik propagačních předmětů v jednom balení pod názvem "Krabice prezidentské záchrany", která obsahuje samolepky, placky a plakáty.

Ostatní kandidáti za značkou Schwarzenberg pokulhávají, ale zase své suvenýry rozdávají zadarmo.

Jakub Pokorný

novinky.cz, 6. 12. 2012, rubrika: Domácí

Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme