TOP 09 odstartovala ostrou volební kampaň

27. 4. 2010

TOP 09 dnes odstartovala ostrou volební kampaň. Předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg na svých billboardech upozorní na témata, která jsou pro budoucnost naší země klíčová. Jedná se o vládu práva, kvalitní vzdělání a fungující zdravotnictví. Karel Schwarzenberg dále upozornil na to, že je nezbytné i k vážným tématům přistupovat s úsměvem. Představil sadu humorných pivních podtácků a plakáty do hudebních klubů, které oslovují mladé voliče. Tato kampaň navazuje na „rentgenové" dubnové rolling billboardy s heslem „Předseda má být transparentní". Podporovatelé a příznivci TOP 09, kterých je několik tisíc, si mohou na svůj vůz nalepit samolepku s textem „Jedu s TOP 09". Fanoušci se mohou zúčastnit soutěže Tisíc kočárů pro knížete na webu www.1000kocaru.cz.

TOP 09 nevyhazuje peníze za velké reklamní projekty na kampaň. „Jednak jsme přesvědčeni, že šetrnost v této době mají projevovat i politické strany, jednak na masivní negativní kampaně prostě nemáme žaludek. Své soupeře nechceme pomlouvat, chceme zvítězit argumenty," řekl 1. místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek. „Odpovědní chtějí žít bez dluhů" a „Odpovědní chtějí práci, ne dávky" s dodatkem „Víc, než si myslíte", to jsou hesla Miroslava Kalouska.

„Víc než si myslíte" je ústředním volebním mottem TOP 09. „Jsme jediná skutečně konzervativní strana na české politické scéně. Oslovujeme voliče, kteří myslí na budoucnost naší země. Doufáme, že takových lidí každý den přibývá," vysvětlil Karel Schwarzenberg. „TOP 09 otevřeně pojmenovává problémy, které je potřeba řešit. Přiznáváme, že řešení bude bolet. Bude však bolet mnohem více, nezačneme-li současné problémy řešit hned. Přes humornou nadsázku však voličům před volbami nabízíme něco jiného než ostatní strany, totiž odpovědný a promyšlený program. Promyšlený, víc než si myslíte na základě mediálních komentářů," dodal Miroslav Kalousek.

TOP 09 úzce spolupracuje s hnutím Starostové a nezávislí i ve volební kampani. „Volební kampaň má svou centrální linku, ale je výrazně zaměřena na kontaktní kampaň. Ta je typičtější pro komunální volby. Do volební kampaně se osobně zapojí více než 1.500 starostů z celé České republiky," uvedl předseda hnutí Starostové a nezávislí Petr Gazdík. Nejen starostové využívají virtuální návod jak volit (www.snemovni-volby.cz). Minulý týden TOP 09 spustila unikátní komunitní portál MY.TOP 09. Jedná se o sociální síť, která bude postupně zaštiťovat veškeré aktivity našich podporovatelů.

Kromě billboardů, plakátů a inzerce má TOP 09 nachystaná trička, placky, samolepky či již zmíněné pivní podtácky.

Jan Jakob
tiskový odbor TOP 09
V Praze 27. dubna 2010
Přílohy
PDF Prezentace volební kampaně.pdf (5.9 MB)
Galerie
Štítky