Chtěl bych touto cestou poděkovat především vedoucímu úřadu panu Drdovi a vedoucí Odboru kanceláře vedení města paní Skalníkové za akceptaci návrhu a spolupráci při vytvoření elektronického adresáře, ve kterém se budou jednotlivé podklady před jednáním zastupitelstva vždy ukládat.

Každé zasedaní zastupitelstva města Roztoky znamená nejen připravit pečlivě všechny podklady pro jejich projednání, ale současně je i vytisknout, svázat a doručit na adresu zastupitele. V průměru se jedná o cca 100 listů dokumentů, připravených pro každého z 21-ti zastupitelů. Až doposud tím vznikaly úřadu nemalé každoroční náklady. Chtěl bych touto cestou poděkovat především vedoucímu úřadu panu Drdovi a vedoucí Odboru kanceláře vedení města paní Skalníkové za akceptaci návrhu a spolupráci při vytvoření elektronického adresáře, ve kterém se budou jednotlivé podklady před jednáním vždy ukládat. Následné stačí jen využít svého notebooku či iPadu, dokumenty si stáhnout a pracovat s nimi v této podobě i při jednaní zastupitelstva. Pro operativní ověření informací je v průběhu jednání zastupitelstva v zasedací místnosti k dispozici také internetové Wi-Fi připojení. Co si přáti více. Elektronický adresář jako formu úspory využívají k dnešnímu dni jen dva zastupitelé, ale věřím, že se brzy přidají i další.

Zdeněk Richter - zastupitel

Článek vyšel v Odraze č. 6.

Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme