Organizační informace pro účastníky 3. celostátního sněmu
Místo a termín
Hotel Dorrint Don Giovanni
Vinohradská 2733/157a, 130 20 Praha 3-Žižkov
GPS: 50.078666,14.475793
7. 12. 2013 – 8. 12. 2013
Prezence
1. den od 8:09 do 9:00 hodin
2. den od 8:09 do 9:00 hodin
Prezence bude probíhat elektronicky. Každý delegát bude identifikován i v průběhu sněmu členským průkazem. Pokud ji delegát mít s sebou nebude, bude mu za poplatek vytvořen duplikát.
Zahájení jednání
1. den v 9:09 hodin
2. den v 9:09 hodin
Ukončení jednání
1. den v 19:29 hodin
2. den po projednání všech bodů programu sněmu, předpoklad 17:29 hodin
Parkování
Bude zajištěno v podzemních garážích hotelu Dorrint Don Giovanni v dostatečné kapacitě, za cenu 200 Kč/den.
Stravování
Proběhne v restauraci hotelu Dorrint Don Giovanni. Rozdělení delegátů do prostor pro stravování bude formou označených stravenek vydaných při první prezenci prvního jednacího dne.
Hot line
V době konání sněmu bude zřízena linka technické pomoci s hlasovým průvodcem, který přepojí na konkrétní osobu organizačního štábu. Je také zřízena e-mailová schránka snem@top09.cz.
Návrh programu
1. den
- zahájení a uvítání
- schválení programu celostátního sněmu
- schválení jednacího řádu a volebního řádu celostátního sněmu
- volba pracovních komisí celostátního sněmu
- zpráva předsedy TOP09
- vystoupení hostů
- programová diskuse
- projednání změny stanov
- volba členů a náhradníků celostátní revizní komise
- volba členů a náhradníků smírčího výboru
2. den
- volba předsedy
- volba 1. místopředsedy
- volba místopředsedů
- volba členů předsednictva
- volba členů výkonného výboru
- schválení závěrečného usnesení