Tiskové zprávy
Pavera: Zákony o zdraví lidí se musí řešit věcně
Věcný spor by se měl řešit zase jen věcným a odborným způsobem, zvláště jde-li o zdraví lidí.
Langšádlová: Země Evropské unie musí mít pod kontrolou svou hranici
Místopředsedkyně TOP 09 Helena Langšádlová dnes diskutovala se studenty Slezské univerzity v Opavě. Více než čtyři desítky vysokoškoláků zajímala nejvíce migrační krize a názory TOP 09 na její řešení.
Schwarzenberg: Vláda rozdává peníze nerozumně
TOP 09 je strana, kterou charakterizuje odvaha, Evropská orientace a zdravé hospodaření, řekl dnes v Ostravě Karel Schwarzenberg. Ten diskutoval s více než padesátkou podporovatelů, podnikatelů i členů TOP 09 nejen o budoucnosti strany, ale také například o migrační krizi.
TOP 09: Konzervativci hájí zavedené postupy
Krajská organizace TOP 09 Moravskoslezského kraje zorganizovala ideovou konferenci. Zachování konzervativních hodnot se prolínalo všemi tématy.
Herbert Pavera: Za 25 let nemají chodníky, nemají kanalizace
Já se přimlouvám za podporu navýšení daňových výnosů pro obce a města.Nemuseli bychom se prosit o dotace, které poskytují jednotlivá ministerstva, která by je vůbec nemusela řešit.
Pavera: Stát kvalitu potravin neřeší, rozhoduje zákazník
Ministerstvo zemědělství by mělo místo zbytečné propagace značky "Česká potravina" mělo investovat na kontrolu kvality i obsahu potravin.
Pavera: Zemědělskou půdu chraňme, ale ne nesmyslně
Poplatek za vynětí z půdního fondu má svůj účel. Nesmí však nesmyslně dopadat na rodiny a obce.
Pavera: Chci nabídnout svou pomoc rodinám obětí nehody
Velká tragédie a zároveň velká bezohlednost. Po sedmi letech se stalo v našem kraji další železniční neštěstí. Navíc je to druhá velká železniční nehoda na stejné trati a ve stejném městě.
Lidé ani obce by neměli státu platit za půdu pod stavbami
Novelu zákona o ochraně zemědělského půdního fondu, která poplatek ruší, předložila dnes společně s kolegy z klubu poslankyně Věra Kovářová (klub TOP 09 a Starostové).
Pavera: Další superkampaň českým potravinám nepomůže
Chystá se nová kampaň na nové označení potravin. Na výrobcích se tak objeví další nové logo, které vše znepřehlední.