Voliče chtějí získat pozitivní kampaní

23. 3. 2010

Důležité je sdělit, co chcete dosáhnout, ne se jen poměřovat s ostatními, říká Anna Putnová (TOP 09)

Žádné očerňování, žádné hledání špíny na politických protivnících. Ale na veskrze pozitivní kampaň, která oficiálně začne na přelomu března a dubna se zaměří TOP 09.

„Kampaň se ponese v duchu systému jako v moderním marketingu, který sází na taktiku typu - řekněte si, co chcete dosáhnout a přestaňte se neustále poměřovat s ostatními, či řekněte všem, kam chcete jít a tam také běžte. To je styl, který se mně mnohem více líbí než metoda podpásových úderů," uvedla děkanka Podnikatelské fakulty VUT v Brně Anna Putnová, která se jako nestraník poprvé v životě pustila do politického zápolení. Změna volebního termínu straně, kterou zastupuje, podle jejího názoru neublížila.

„Myslím si, že jsme měli dobře našlápnuto již k řádnému termínu voleb. V našem případě se jen těžko dá odhadovat, zda přesun termínu byl pro nás ku prospěchu či ke škodě. Rozhodně jsme však tím získali dostatek času k detailnějšímu pohledu na naše členy či sympatizanty. A je to příjemné zjištění. Naše strana má obrovský potenciál lidí, jsou především ve věku mezi 30-40 lety. Stále více příznivců nacházíme rovněž mezi studenty, na které v poslední době cíleně zaměřujeme svoji pozornost. Naučit se však musíme mluvit se seniory. To je naše slabina, kde to ještě mnoho neumíme," řekla Právu Putnová.

Ve volebních odhadech je optimistou a věří, že se straně podaří překonat desetiprocentní hranici.

Už od 16 let

Vlastní kampaň TOP 09 klade důraz především na kontaktní způsob a pod heslem Tvořte s námi svoji budoucnost oslovuje studenty, a to už ve věku od šestnácti let.

„Je to celá řada témat, které v elektronické podobě předkládáme studentům nejen k zamyšlení, ale rádi bychom od nich získali konkrétní náměty, či názory na problematiku typu transparentnost veřejné správy, rozvoj Brna či jiných měst na jižní Moravě a podobně," uvádí děkanka.

Nejlepší náměty budou dokonce hodnotit komisionálně a pro vítěze originálních nápadů je připravena i finanční odměna.

Další část kampaně se zaměřuje speciálně na podnikatelskou veřejnost a také na již zmíněné seniory. Strana, která má v současné době jen na jižní Moravě už 500 členů a stále se do ní hlásí další lidé, se v případě volebního úspěchu chce intenzívně věnovat konsolidaci veřejných rozpočtů a Putnová se chce osobně zasadit o nutné změny ve školství.

A jak hodnotí děkanka Putnová mezi mladými lidmi velmi populární internetovou kampaň Karel je sexy?

„Tato recesní akce opravdu nemá s oficiální volební kampaní nic společného. Je pravda, že se kvůli ní pan kníže dokonce zpočátku i dost durdil, ale pak ji celkem vzal. Osobně se mně tato akce doktorandů VUT líbila. Je vtipná, není vulgární a nikoho neuráží," dodala.

Miroslav Homola
Právo, 23. 3. 2010, Rubrika: Jižní Morava - Vysočina, Str. 13
Přílohy
JPG Právo, 23. 3. 2010 - scan.jpg (1.2 MB)
Štítky
Osobnosti: Anna Putnová
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme