TOP 09 sází v kampani na přemýšlivé voliče

4. 4. 2016

TOP 09 se rozhodla v kampani pro letošní krajské a senátní volby vsadit na přemýšlivé voliče. Tomu odpovídá také slogan - silou rozumu, který si nově zvolila. Centrálně strana vyčlenila na kampaň 25 milionů korun. Volební výdaje TOP 09 budou moci lidé sledovat opět online na transparentním účtu. 

Před podzimními volbami TOP 09 osloví voliče rozumnými a pragmatickými řešeními problémů, které rezonují společností nejen v jednotlivých krajích, ale spojují přemýšlivé voliče napříč republikou.

Politika se dnes stává vyhrocenou a populistickou, a my jsme se proto rozhodli kampaní apelovat na zdravý český rozum. Racionální úvahu se snažíme do naší práce prosadit na mnoha politických frontách a já věřím, že rozum nakonec v české politice převáží,“ řekl předseda TOP 09 Miroslav Kalousek.

Vzepřeme se nesvobodě

TOP 09, která si dlouhodobě zakládá na transparentnosti, bude i tentokrát průběžně zveřejňovat volební náklady. „Stejně jako v minulých volebních kampaních používat transparentní bankovní účet, na kterém veřejnost může sledovat veškeré výdaje, které před volbami i během nich budeme mít,“ uvedl Jaroslav Poláček, volební manažer TOP 09.

Oslovovat voliče bude TOP 09 tradičně prostřednictvím kontaktní kampaně. „Každá úspěšná volební kampaň je o řadě osobních setkání s lidmi,“ doplnil Jaroslav Poláček.

Ve volební kampani strana počítá s tradičními nástroji komunikace a využitím sociálních sítí, na kterých stále patří k nejvýrazněji komunikujícím politickým stranám. Novinkou letošní kampaně budou úplně nové webové stránky TOP 09. Koncept a realizaci kampaně pro TOP 09 zajišťuje společnost AdHackers.

Martina Macková, tisková mluvčí TOP 09

Praha 4. dubna 2016

Štítky
Chcete ZNÁT nejnovější TOP zprávy?
odebírejte náš
newsletter
TOP 09
Děkujeme